3 hari tanpa blogging~


Muka penat selepas mengecat


Sudah 3 hari saya tidak mengupdate blog saya,mungkin anda tertanya-tanya adakah saya ni sudah patah hati atau dalam bahasa Mat sallleh Heart broken untuk mengupdate blog saya ini.

sekiranya itu tanggapan anda itu adalah salah,sebenarnya selama tiga hari ini kami bertungkus-lumus dengan afiqah,khairil,cikgu yahya dan budak-budak 6 rendah menyiapkan kerja mengecat makmal komputer smk Badin.

Dengan kerjasama semua orang dalam membuat kerja mengecat ini,Alhamdulilah kerja ini telah siap pada jam 10.30 am tadi.

Saya tidak menyangka bahawa hasil kerjasama kami semua ,maka makmal smk Badin nampak makin ceria dengan warna hijau dan purple.Dengan bimbingan Cikgu Yahya maka terhasil la makmal smk Badin dengan wajah baru dan amat menarik.Seperti pusat taman asuhan kanak-kanak.hehehe...

Kami mengecat makmal smk Badin sempena Hari kaamatan pada bulan ini(heheheh gurau jak).

Selepas kerja mengecat siap,maka kami dan afiqah sangat berpuas hati walaupun penat,mungkin apa bila kami habis latihan industri di smk Badin nanti ,ada juga kenangan yang ditinggalkan disini.

Walaupun Encik Khairil tidak hadir pada hari terakhir ini,akibat dia bercuti,kami terpaksa juga meneruskan kerja tanpanya.(tapi tidak apa dia mau gaji sudah ni...dilayan bah kalau ko dia bilang wakakka)

jadi tampa celoteh yang panjang lihat la hasil kerjasama kami beramai-ramai ini...Layan~~~~~!!


Hasil kerja kami



Hasil kerja kami



Hasil kerja kami



Hasil kerja kami



Hasil kerja kami



Hasil kerja kami

1 comments:

Afiqah Salleh said...

wakaka..ada lg tuh gmbr aku ngah berjalan2.. hahaha..mau abis li uda kita..

Post a Comment