Gadis dipaksa mengadakan hubungan seks dengan anjing .

Gambar hiasan

DAR SALAM ES - Dua lelaki dan satu wanita bekerja dengan satu syarikat perlombongan Kanada telah dipenjara selama 20 tahun kerana memaksa seorang gadis berumur 13 tahun untuk mengadakan seks dengan seekor anjing kata pegawai mahkamah Tanzania .

Majistret Gadiel Mariki meluluskan hukuman pada Selasa lalu kepada tiga orang ini setelah mendapati mereka bersalah kerana'memaksa seorang gadis untuk mengadakan seks dengan seekor anjing' bertempat di bandar raya utara Mwanza pada Mac 2008, beritahu satu pegawai dari Bandar Lake Victoria.

Job Mlama, 30, Anicet Edward, 30, dan Shija Madata, 18, bekerja oleh di syarikat penjelajahan perlombongan, Barrick Exploration Africa Limited (BEAL) di Mwanza, 800 kilometer dari utara ibu kota Dar es Salaam.

Mereka diberhentikan kerja selepas insiden ini.

Dalam pengadilannya, Judge Mariki menyatakan ketiga-tiga mereka itu menggoda murid perempuan itu untuk berkerja di tapak perkhemahan BEAL, dan meyakinkannya supaya bermalam disana sebelum memaksa dia untuk melakukan seks dengan haiwan.

Mahkamah itu mengarahkan anjing yang dimiliki oleh salah seorang daripada ekspatriat di BEAL, dihantar ke polis, para aktivis mengutuk hukuman itu sebagai terlalu lembut.

'Rakyat ini berhak menerima hukuman mati , atas kesalahan keji ini ,' kataIchikaeli Maro, bekas ketua hak kumpulan wanita.

'Mereka berhak menerima satu hukuman yang wajar dan boleh dijadikan pengajaran kepada orang lain yang mempunyai tabiat seperti ini,' kata Rehema Kerefu, pengarah Tanzania Women Legal Aid Committee .

0 comments:

Post a Comment