Mohd Aizzat Bin Mastan

( INI BUKAN PEMILIK BLOG INI)

walaupun nama kami sama tapi rupa kami berbeza.Gambar diatas adalah gambar Aizat ,seorang artis terkemuka yang lahir daripada rancangan realiti astro iaitu akademi fantasia.
tetapi untuk pengetahuan anda pemilik blog ini bukan lah Aizat di atas..






(INI ADALAH GAMBAR PEMILIK BLOG INI)

walaupun gambar saya tidak sekiut gambar artis di atas(tapi ada fight juga saya rasala hehe), untuk pengetahuan anda ini ialah gambar pemilik blog ini. Dengan nama Mohd Aizzat bin Mastan. Bukan seorang artis dan bukan juga seorang penyanyi. Seorang yang baru menceburkan diri dalam bidang membuat blog. Merupakan seorang pelajar yang kini menuntut di Politeknik dalam jurusan Elektronik Komputer. Saya ingin berterima kasih kepada encik Epeace6679 dan juga cik Afiqah yang mendorong saya untuk memajukan blog saya ini.

Terima kasih wassalam..

"MAJULAHLAH BLOGGER UNTUK NEGARA"






0 comments:

Post a Comment