2017 Penuh Bermakna Bagi Hidupku

Alhamdulilah...
Anak perempuan saya telah selamat lahir pada 3.11.2016, dan pada masa yang sama anak kepada kakak sulung saya situ zawani juga telah lahir pada tarikh yang sama cuma masa yang berbeza iaitu pada 3am manakala anak saya pada 4 am.
Ayah dan mama saya telah dikurniakan dua  cucu sekali gus, membuatkan total cucu nya buat tahun 2016 adalah seramai 3 org. Dua perempuan dan seoarang lelaki. Cucu pertama merupakan anak kepada adik saya siti zawana dan ipar saya hafeez yang diberi nama rayyan rizqy dan anak kakak saya diberi nama aeriqa zahin bini amir manakala nama anak saya pula aurora azzhara. Alhamdulilah ketiga-tiga mereka sihat, semoga mereka bertiga diberkati Allah swt dan menjadi anak yang soleh/solehah dan bijaksana, selamat di dunia dan akhirat. Aminnn ya rabbal alamin, ini merupakan coretan pertama saya pada 2017 dan  diharapkan apabila mereka besar, mereka dapat membaca nya dan mengetahui betapa gembira nya ibu dan ayah mereka menyambut kelahiran mereka ke dunia ini.

Assalamualaikum
Mohd Aizzat Mastan
"Bakal Jenazah"
Januari 2017

1 comments:

Stevanie Liem said...

Dapatkan Bonus Angpao Tanpa Deposit Edisi Imlek 2021... Join Disini Sekarang Kumpulan Berbagai Macam Permainan Taruhan Online Terbaik, Kunjungi Website Kami Di Klik Disini dan Dapatkan Bonus Terbaru 8X 9X 10X win klik disini untuk mendapatkan akun Sabung Ayam anda dan Bonus Berlimpah.

Post a Comment