Makan oblong dan hotdog di beaufort

Malam ini saya ada kerja sedikit yang diberikan oleh my friend mr hamizan, costing for bq and asking supplier for price untuk tender baja kelapa sawit jadi saya tidur lambat sedikit.

Tadi petang semasa mengambil my beloved wife pulang dari kerja, isteri saya mengidam makan hotdog bun. Jadi kami pergi ke tempat kegemaran kami iaitu berdepan dengan supermarket ncf.(ncf la nfc) lupa.

Disana ada banyak pilihan jenis burger, saya membeli burger jenis oblong blackpepper dan isteri saya pula hotdog.

Di kedai itu banyak pilihan burger bagi penggemar burger di beaufort(ada fight sama mcd n kfc) . Saya sempat bergambar bersama oblong saya.

Ouh terlupa tadi masalah kereta saya susah mau start sudah selesai, cuma wayar terlepas. Ia memerlukan scanner bernama OBD untuk mengesan masalah pada kereta, apabila amaran check enjin telah muncul. Mujur harga untuk membaiki kereta itu tidak melebihi rm100. Alhamdulilah semua urusan hari ini dipermudahkan.

Itu sahaja untuk malam ini, selamat malam dan assalamualaikum.

Mohd Aizzat
Suami kepada mama aurora,
Ayah kepada aurora.

0 comments:

Post a Comment