MAM APPAREL(cetak baju online sabah)

Hari ini kawan saya ziko telah merealisasikan design baju yang lama saya impikan.

Idea baju ini saya terjumpa di internet, lalu saya mencari siapa supplier untuk baju ini.

Tetapi malangnya saya tidak terjumpa. Lalu saya teringat bahawa teman saya telah menubuhkan satu syarikat mencetak baju yang bertempat Tamparuli sticker, kedai nya dia beri nama tukang cetak baju tamparuli.

Pengarah syarikat ini adalah teman baik saya sejak dari smk tamparuli lagi dan memegang sarjana muda kejuruteraan perisian.

Saya sempat bercerita dengannya tadi tentang perniagaan nya, sebelum dia menubuhkan syarikatnya dia sudah cuba berbagai kerja, dia pernah memotong rumput di rumah orang tanpa memperdulikan apa tanggapan orang kepadanya.

Dia berkata kepada saya mesti berani mencuba dan jangan berputus asa dengan apa yang anda usahakan, kerana berkat usaha kita akan berjaya. Saya amat berbangga mempunyai kawan seperti ini, dia juga mengajar saya cara-cara untuk berniaga.

Semoga Ziko berjaya dengan perniagaannya. Di bawah saya sertakan No telefon saya bagi sesiapa yang ingin mencetak baju, harga yang ditawarkan oleh kawan saya ini amat berpatutan. Saya juga serta kan gambar hasil kerja Syarikat tukang cetak baju tamparuli ini jangan segan untuk menghubungi saya.

Aizzat
(Kuli-kuli sahaja)

HUBUNGI SAYA UNTUK DESIGN INI
014-5525794

1 comments:

BERITA PANAS said...

Numpang lewat yah min ^^

HANYA DI OPPO POKER
Yang Banyak Bonus nya..
Ga percaya?? Coba dulu ajah.. biar ga penasaran...

Bonus New Member....
Deposit 15.000 - 49.999 = Bonus nya 10.000
Deposit 50.000 - 99.999 = Bonus nya 15.000
Deposit 100.000 Ke atas = Bonus nya 20.000

Post a Comment